Adviseurs en Interim Managers

Van adviseurs en interim managers wordt bij ons het volgende verwacht:

  1. Kennis en ervaring op de gebieden strategie, management, bedrijfsvoering en/of implementatie;
  2. Aantoonbaar ervaring met en gevoel voor de sectoren waarin wij werkzaam zijn;
  3. Houding en gedrag op hoogwaardig professioneel niveau en gericht op het bereiken van resultaten;
  4. Oog hebben voor zowel het “wat” (wat moet er gebeuren) als het “hoe” (hoe moet het gerealiseerd en geïmplementeerd worden).

De inzet in een opdracht is altijd maatwerk. Het gaat niet alleen om de persoon van de adviseur of interim manager zelf. Het gaat immers ook om de mate waarin er een “klik” is met de opdrachtgever.

Ons bureau wordt geleid door Leo van den Hoek. Na 33 jaar advieservaring bij KPMG (waarvan 18 jaar als partner) heeft Leo begin 2007 Leo van den Hoek & Partners bv opgericht. 

Wij maken deel uit van een netwerk van zelfstandig werkende adviseurs en interim managers.